woensdag 24 juli 2013

Week 30: Vakantie in Oostenrijk

 
Grüß Gott! Dit jaar vieren wij onze zomervakantie in Oostenrijk. Alle reden dus om u wat 'Oostenrijkse' grammofoonplaten te laten horen.

Het is maar goed dat onze vakantie er bijna op zit want na een kartonnen fotoflexi en een 'zingende zakdoek' heb ik waarschijnlijk geen lezers meer over op dit blog. Maar om de serie helemaal compleet te maken, kom ik deze week met een Disco Foto Album

Stelt u zich voor... u gaat op vakantie naar Oostenrijk, denkt na over wat u zult meenemen en besluit dan om een LP in uw rugzak te stoppen waarbij de hoes meteen dient als fotoalbum, landkaart, receptenboek, taalcursus, reisverslag en algemene informatiegids over het land. Hoe u die LP gaat afspelen in uw polyester koepeltentje is natuurlijk van later zorg, het gaat er om dat u goed voorbereid op pad gaat. Misschien proeft u een beetje van mijn verbazing en ongeloof toen ik deze grammofoonplaat zag staan. En toch is er een hele serie van gemaakt, kennelijk was er dus vraag naar. Ik heb slechts een kort fragment van de LP voor u gedigitaliseerd, iets zegt mij namelijk dat u toch nooit naar de hele langspeelplaat zult gaan zitten luisteren! Het is weliswaar zomervakantie maar je kunt natuurlijk ook te ver gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten