woensdag 17 juli 2013

Week 29: Vakantie in Oostenrijk


Grüß Gott! Dit jaar vieren wij onze zomervakantie in Oostenrijk. Alle reden dus om u wat 'Oostenrijkse' grammofoonplaten te laten horen. 

Vorige week was dat een kartonnen singletje bedoeld voor toeristen in Oostenrijk. Deze week een stoffen singletje waarvan ik twee varianten heb, met als gezamenlijke titel 'Oostenrijk-Week'. Op mijn favoriete blog kwam ik nog een derde plaatje tegen en daar worden ze 'Zingende Zakdoeken' genoemd! Ik dacht zelf eigenlijk meer aan servetjes, maar hoe dan ook, ze zijn amper af te spelen! Waar ze vandaan komen, waar ze toe dienden en hoe oud ze zijn blijft voor mij ook een groot raadsel. En voor de muziek hoef je het in ieder geval ook niet te doen... Hoewel, De Holzhackerbuam blijft natuurlijk wel hangen! Een keer luisteren en je komt er de rest van je leven niet meer vanaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten