dinsdag 1 januari 2013

Week 1: Gelukkig nieuwjaar!


Vanaf vandaag wil ik – in navolging van mijn afgesloten 365 grammofoonplaten project – een wekelijks blog gaan bijhouden. Omdat het een rubriek is die maar één keer in de zeven dagen voorbij komt, heb ik meer tijd om er ook muziek bij te zetten, iets wat ik bij het '365-project' af en toe miste. Alle grammofoonplaten die u hier voorbij gaat horen komen staan uiteraard in mijn eigen platenkast. Ik wens u een mooi 2013 toe en wat dit blog betreft: veel kijk- en vooral ook luisterplezier!

Ik trap af met een nieuwjaarsgroet in de vorm van een flexisingle uitgegeven door Sonopresse in 1964. De firma uit Rotterdam die verantwoordelijk is voor miljoenen flexisingles deed dat in samenwerking met Sies Hofman die voor de tekst en regie zorgde. Op het plaatje hoort u onder andere Gerard Cox, Mimi Sluijter en Loes Vos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten